Geslaagd + zomerplannen #update

Het is weer zover, je kunt ’s avonds tot laat lekker buiten zitten zonder dat je het koud krijgt. Ik vind dit persoonlijk een van de lekkerste tijden van het jaar. Overdag is het vaak te benauwd en ik vind het dan ’s avonds heerlijk. Kun je ook niet zo genieten van het ondergaan van de zon. En het is ook nog zo licht! Nadeel daaraan is dat in slaap komen vaak lastiger is haha. Het leek me leuk om jullie even een update te geven van wat ik deze zomer ga doen! En het werd wel weer tijd dat ik een blog online zette. ELISE WHERE HAVE YOU BEEN?

Nouuu ik had examens! Zoals jullie in de vorige blog wel hebben kunnen lezen. Toen wachtte ik nog op mijn uitslag, maar sinds een week kan ik ook zeggen dat ik GESLAAGD ben! Heel blij en dankbaar dat ik dat in een keer mocht meemaken haha. Ik hoop dat de meesten van jullie ook zijn geslaagd en ik wens je alvast veel succes voor volgend jaar.

IMG_20160616_175132.jpg
Met mijn mooie blije hoofd haha

Morgen heb ik een American party met een groep leuke mensen, namelijk het team met wie ik dit jaar weer een Athletes in Action sportweek ga houden. Met alle mensen eromheen. Als je het niet kent: Athletes in Action is een christelijke organisatie die door middel van sport het evangelie brengt. Vorig jaar hebben we in Zuidlaren met een super gaaf team het evangelie mogen verkondigen en dit jaar gaan we dit weer doen! Weliswaar met een (deels) ander team, maar dat zal niet minder gezellig zijn. In ieder geval een week waarin ik heeeel veel zin heb! Als je in de buurt bent, kom zeker meesporten! (van 22-26 aug)

IMG-20150813-WA0033.jpg
Vorig jaar tijdens de AIA-week!

Volgend weekend ben ik ook weer lekker bezig, want dan is FestiValderAa. Mocht je nou nog nooit van dit festival gehoord hebben, wat zeker kan want het is niet een heel bekend festival, dit festival is drie dagen muziek en theater midden in de natuur. Vorig jaar waren er ruim 8500 bezoekers en in dat jaar heb ik daar vrijwilligerswerk bij de kassa’s gedaan. Heel gezellig met z’n allen en dit jaar ga ik dat weer doen! Nog zoiets waar ik al enorm lang naar uitkijk haha. Een paar namen van de artiesten die komen: Zitakula, Tim akkerman en Orange Skyline. Oh en o.a. Douwe Bob liep vorig jaar langs de kassa’s. Vond ik wel leuk! Voor meer informatie moet je even de website bekijken: FestiValderAa

festivalderaa
Super gaaf logo dit toch?

Ook ga ik deze zomer op kamers! In Ede welteverstaan. Ik heb momenteel nog geen kamer, maar ik hoop aan de Hoefweg te komen wonen. Hierbij heb ik een blogserie gaande dus houdt mijn blog in de gaten, dan mis je niets! Het eerste deel kun je hier vinden.

Welke plannen heb jij voor deze zomer?

summer.jpg

 

 

Geef een reactie

