Music Moments Januari

Deze maand weer 10 mooie liedjes die ik deze maand hoorde en een plaatsje in deze maandlijst gunde. Er zitten bekende en onbekende nummers bij. Veel vind ik via spotify, andere nummers vind ik weer door zoektermen of door bij YouTube eens door te kijken bij gerelateerde video’s. Nieuwe muziek ontdekken vind ik echt super om te doen. Het maakt me blij om muziek te delen met andere muziekliefhebbers. Luister deze lijst en geef in een reactie je mening! Ik ben benieuwd!

Maak je klaar voor heel wat nieuwe nummers die je vast nog niet kende!

1. James bay – Hold Back The River

2. Shawndown – Call Me

3. Donkeyboy- Crazy Something Normal

4. Larco – Andes

5. Olly Gardiner – This town

6. Puzzle Muteson – By Night

7. The Neighbourhood – Honest

8. OMI – Cheerleader

9. SAOK – Be a noBody

10. Bakermat – Teach Me

Een reactie plaatsen